Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: KRAKENI
IP: uživatel8240
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 15:14
 já bych banner vyměnil,ale eště sem ho nestihl urobit v psku
Datum: 30. prosince 2009 15:14
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 zdar...sory za tento dotaz...ale neviete ci je aj na Slovensku neaky e-shop kde predavaju diely na pioniera???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 17:13
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 jenco: mozno tak neaku drobnost tam kupim.. a nepozna niekto este neaky slovensky e-shop s dielmi na fichtla?? ceskych je plna prdel...a nezda sa mi ze slovenske budu len dva...
Datum: 30. prosince 2009 17:13
Datum: 30. prosince 2009 16:45
 Nevím jak jinde, ale v Poděbradech a v Kolíně je krám a vždy když něco potřebuji( zpravidla ty drobnosti), tak si tam sjedu.
Datum: 30. prosince 2009 15:33
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 no su to fakt fajne stranky..som strasne raaad!!!...a som raad ze existuje aj taketo super forum kde vedia poradit seriozny ludia..aj ked sa tu najde aj vela dementov..ale to nevadi..  konecne si nakupim diely za normalnu cenu...a nie tam kde som kupoval doteraz ja som dal napriklad za 2 kruzky 5 eur...a za filter sania 7 eur...uz ma to fakt sralo...a este to vsetko dava bez blocku...
Datum: 30. prosince 2009 15:29
Jméno: jawa
IP: uživatel8143
 neni zac a skdials i ja som cies zo slovenska okres priavidza ti si skade?
Datum: 30. prosince 2009 15:28
 ondragam:ja se jim nedivim...kdyz treba potrebuje nakou malickost tak je hovadina platit vysokou cenu jen za postu
Datum: 30. prosince 2009 15:19
Jméno: matoosh
IP: uživatel8347
 dakujeem!!! Odragam: no tak radsej by som platil mensie postovne ked by sa dalo..  ..a aj skor mi to dojde..
Datum: 30. prosince 2009 15:14
Jméno: jawa
IP: uživatel8143
Datum: 30. prosince 2009 15:07
 Nechce se platit dražší poštovné ?
Datum: 30. prosince 2009 15:03
Jméno: LOL
IP: uživatel7552
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 20:10
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Pekny ale ta sedacka je ai comfort
Datum: 30. prosince 2009 20:10
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 Ale ten vejfuk je tragickej, ta koncovka  a kdyz delal ten prvni tak to dlouhy koleno  no proste mazec no trosku to zprasil kdyby radsi udelal neco peknyho ve valci a nechal toho fichtla takovyho jak ho soudruh stvoril
Datum: 30. prosince 2009 18:58
 hooodně pěkný
Datum: 30. prosince 2009 18:23
 jj pěkné video
Datum: 30. prosince 2009 14:56
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 pěkne
Datum: 30. prosince 2009 14:15
 celkom to ujde ale aspoň keby to video tu už nebolo najmenej tri krát zverejnené
Datum: 30. prosince 2009 13:48
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 19:29
 To víš věnoval sem tomu chvíli a až dneska mi funguje po třech měsících net
Datum: 30. prosince 2009 19:29
 ,,Tohle je má 20 fakt mazec lítá jak blázen skoro bez ůprav 90'' to je taky dobry
Datum: 30. prosince 2009 18:54
 to me pobavilo: ,,Je zakázáno cokoliv kopirovat na jiné stránky bez mého souhlasu'' a hlavne ze ty tam kopirovany veci nemas  az tam neco budes mit tak se chlub
Datum: 30. prosince 2009 18:53
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Sorry, ale template si nahodí každej do 5ti minut i s jejím hledáním a registrací na free hostingu.  O obsahu stránky ani nemluvě.
Datum: 30. prosince 2009 13:58
 jasne pekač nieje z trubiek ale "svařovaný rám z ocelových trubek čtvercového profilu"  a čo sa týka webu ešte sa musíš veľa snažiť
Datum: 30. prosince 2009 13:33
 ty tam toho teda máš  a ten blbnou na snowboardu jak souvisí se slašenýma trubkama? .... víš vůbec čemu se říká splašené trubky?
Datum: 30. prosince 2009 13:04
 Jakou úpravu byste mi doporučili na 20 když mi jede 90km/h s laďákem,sníženou hlavou,8 výbrusem a sportovním filtrem přemejšlim o 19 karbeci a zapalování z minibiku.Dík za odpověď tady je odkaz na mý stránky s mým fichtlem http://www.splasenytrubky.webnode.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 19:27
 argo pokut si nečetl hlavu mám sníženou od profesionála,výfuk mám závodní a čistej,motor mám po go takže je dobře utěsněn i dotáhnut a všechny tyhle banální věci mám v pucu,a revma plechy nechci sundavat v tom je ta prdel že strčim všechny 21 a mustafy do vejfuku a skůtry jak by smet
Datum: 30. prosince 2009 19:27
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 pokud neni polak tak jo proč ne ale skus snižit o 2 mm více hlavu vypal vyfuk znova technicky, benzinem všechno komplet dotahni,přetěsni vyčisti trysky a všechno povol řetěz aby se moc nenamahal motor promaž,dofoukni kola na max ale hlavně SKUS SUMDAT REVMA PLECHY pro nejmenší odpor a jak to budeš skoušet po rovině tak se skrč a pak mi dej vědět kolik ti to přidalo na síle jo?
Datum: 30. prosince 2009 16:29
 Vpravo v obsahu kit na 6,3hp
Datum: 30. prosince 2009 11:57
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 žádnej valec tam nevidim
Datum: 30. prosince 2009 11:55
 Jo po rovině s kopce sem to neměřil
Datum: 30. prosince 2009 11:53
Datum: 30. prosince 2009 11:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a těch 90 si dal po rovině? jestli ano a maš tam to cos psal máš geniálního fíka
Datum: 30. prosince 2009 11:51
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 reper.rambo odkud jsi?a hoši jenom zavidite fichtl 90km/h pokud je motor po go a ma tam 14 zub a upravy proč by nemohl jet?
Datum: 30. prosince 2009 11:50
 Mahode ten digi tacháč nemám já ale strejda a jestlis to nepochopil tak nevim jakou máš inteligenci,a když tam bylo 13 zubo tak lítal po zadnim na 1 jak prd a vydržel po něm ject dost dlouho s tim 13 zubem jsem měl 50 za 30 metrů ani ne
Datum: 30. prosince 2009 11:43
 Jo a těch devadesát dám s revmaplechy bez nich nejezdim a vzadu mam brzdu z 90 aby lépe brzdilo,jen tak pro informaci.
Datum: 30. prosince 2009 11:38
Datum: 30. prosince 2009 11:35
 Těch devadesát není blbost a nebylo to měření podle fichtláckýho tacháče ale podle strejdovy mašiny s digitálním tacháčem a přesnym jo a taky tam mám 14zub to sem nenapsal a s míma 80 kilama mě to na trojku vytáhne do jakíhokoliv kopce jak prd,jezdili jsme na něm i s bratránkem a tem má metrák a fichtl dával 60 pětěk při tý váze nás obou to je dost dobrý ne.
Datum: 30. prosince 2009 11:34
 to bude spíš tak 80 ..pěkná kraviny 90km/h
Datum: 30. prosince 2009 11:14
 tolik blbosti... a aky sekondarko más?
Datum: 30. prosince 2009 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Pan Pulic : súhlasím tých 90 dáš s reuma plechmy?
Datum: 30. prosince 2009 8:53
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Lestit kanaly je nesmysl. Nejdriv bych zacal s poradnym nastavenim tachometru...
Datum: 30. prosince 2009 6:01
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 Ještě se dají perfektně vyblejskat a slícovat kanály, vyměnit ložiska v kolech, pohrát si se sekundárním kolečkem a to by mělo stačit.
Karburátor se bude blbě ladit. Musel bys mít nějaký lepší dell orto, ale nevím jestli to zato stojí.
PS: koukal jsem na web a dobrý, kdyžtak koukni ke mně a taky napiš do ankety http://kmoto.webnode.cz/
Datum: 30. prosince 2009 2:38
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale dneska sem si konečně koupil to těsnění na babettu mězi válec dal sem ho tam natřel olejem,a chvilku jezdit bylo to ok, potom asi po půl hodině, sem to znova nakopnul a už si to zase drží otáčky prostě mi to nepřeřadí na 2rychlost ? čím by to mohlo být ? ?? já ještě ty těsnění skusím vyměnit všude jak u výfuku a karburace ? čím to etě může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 23:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to ze to neradi neni tim ze si vymenil tesneni .... rozeber spojku a vysmirkuj a odmasti a pak by toradit melo
Datum: 29. prosince 2009 23:03
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau existuje něco abych mohl utěsnit mezi válcem a kolenem od karburace ? kromě těsnění normálně papírovýho ? !
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 18:12
 muzou mit stejnou ip,taky mam se sousedem stejnou ip,a navic mistlin je tu uz registrovanej taky.
Datum: 29. prosince 2009 18:12
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Malo tam byť Verejnú Ip.
Datum: 29. prosince 2009 16:57
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Ak má ich poskytovateľ verejú Ip tak z iternetu ich vidieť pod tou istou IP. Stačí ak majú internet od tej istej firmy.
Datum: 29. prosince 2009 16:55
 oni dva mají stejnou IP to je divný
Datum: 29. prosince 2009 15:27
Jméno: MycatwatchesME
IP: uživatel6311
Datum: 29. prosince 2009 15:02
 Zdá se mi, že pan Petr Styblík alias qwertzuiop IP: uživatel5767 nemá asi co dělat, když si píše sám dotaz, aby na něj pak mohl odpovídat.
Datum: 29. prosince 2009 14:51
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Klingerit treba...
Datum: 29. prosince 2009 13:25
 dej ho klíďo i pod jefuk tam vydrží taky je do 500 celsia koupiš ho v každý mototechně
Datum: 29. prosince 2009 13:14
 ČERVENEJ SILIKON
Datum: 29. prosince 2009 13:11
 s kamosem sme tam dali vyriznutej kousek z gumy od auta,tesnilo to krasne ale ze zacatku to smrdelo jak se ta guma pripalovala..
Datum: 29. prosince 2009 12:49
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 12:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 O cislo vetsi
Datum: 29. prosince 2009 12:06
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Já ten filtr mám taky ... neda ten v chromu zatim jsem nejezdil ale zatím jsem zkusmo dal 75 ... budu mít ještě stejskyho sadu .. podle mě by mohla stacit 72 - 74 ale to je jen odhad samozrejme taky zalezi individualnne na tvym motoru
Datum: 29. prosince 2009 11:35
 Zdar hale bude vypadat dobře babetta když bude mít bílou kostru, a přední vidlice, a jinak zbytek modrý (jako třeba nádrž, blatníky,kryty ? bude to hezký ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 14:47
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Hnus!
Datum: 29. prosince 2009 14:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych to nechal jako originál tzn. modrej rám, bílé blatníky, modrá nádrž
Datum: 29. prosince 2009 12:56
 fuj!
Datum: 29. prosince 2009 12:25
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 istline tenhle dotaz jsi sem dal snad pošesté ... já říkám udělej si to podle sebe jak chces a už s tim neotrevuj
Datum: 29. prosince 2009 7:38
 už ho mám přidej si mě
Datum: 29. prosince 2009 0:00
 dej mi natebe prosím těicq musím se tě na něco zeptat prosim nepiš díkec
Datum: 28. prosince 2009 23:59
 já myslím že jo jestli se bude líbit tobě tak pak nejni co řešit
Datum: 28. prosince 2009 23:58
 najde se nějaký ochota co mi nafotí a přeměří rozetu z Jawy 90 at píše na mé icq mám ho v profilu díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:55
 ako ja vim u jawy 90 nieje primarni prevod rieseny s retezem ale s ozubenimi koleckami
Datum: 28. prosince 2009 21:55
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
Datum: 28. prosince 2009 21:46
 Zdárec neměl by někdo na kšeft teleskopy ze simsona aj s kolem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 20:47
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 zdarevim draci.. chtěl jsem se zeptat kdys se davaji na fichtla vidle ze sifona tak jak se dělají ty misky jestli někdo nemá možnost mi to udělat? samozřejme za finanční odměnu díky... ja totiž neznám nikohokdo má dsoustruh... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 20:10
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 já to udělám napiš icq 577302076 dohodneme se
Datum: 28. prosince 2009 20:10
Jméno: cigos
IP: uživatel8337
 Čau draci, Nevíte o nějaké firmě, která umí perfektně renovovat a nachromovat ráfky a ostatní díly na Stadiona. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:59
Datum: 28. prosince 2009 21:59
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/nejede-pomoc-defekt/id114153.html
Ještě jsem tam nic neposílal, takže opravdu nevím jak tam dělají - zatím jaksi nemám love... Každopádně jsem s tím pánem telefonicky hovořil a není prý problém nachromovat cokoliv a nic si
nemám připravovat - brousit, odstraňovat, rovnat - všechno si udělá sám. Říkal, že Stadionů už chromoval hodně. Po Novým roce mu pošlu řídítka, světlomet a výfuk a pár drobností,ráfky mám naštěstí hliníkový... domluvili jsme se rychle - jeví se dle rozhovoru velice solidně.Víc ale zatím nevím...
Datum: 28. prosince 2009 20:14
Jméno: cigos
IP: uživatel8337
 Dík za radu, ale věci, které se dají sehnat v replice a za něco stojí koupím v replice, ale sehnat ráfky široké 39mm je nadlidský výkon, protože je nikdo nevyrábí. Já nám totiž staré, byly natřeny barvou a vyrezlá místa jsou hluboká tak do 0,1mm, takže bych je raději renovoval. Proto sháním nějakou kvalitní firmu, která je dokáže precizně renovovat.
Datum: 28. prosince 2009 20:06
 rafky a podobny veci se moc nechromujou,je levnejsi a bezpecnejsii koupit novy,kdyz budou brousit a lestit stary rafky tak se zmensi pevnost a muzes si na tom rozbit hubu,vejfuk ti nenachromujou temer nikde,staci kousek staryho karbonu v nejakym zahybu a lazen za x tisic je v prdeli
Datum: 28. prosince 2009 19:30
Jméno: DON
IP: uživatel4183
 Co je na tom pravdy že se ničí unašeč když si na babettu 210 dám menší rozetu z babetty 207? kamoš ji tam ted má a jede mu to 30 km/h na 1. rychlost a nevypadá to že by to neutahla. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 20:22
 jo, ale mužeš tam dát pro jistotu ještě ten pastorek, aby to tak nežralo a jelo na optimální otáčky, a možná s tim pokoříš 60 Km/h
Datum: 29. prosince 2009 20:22
Jméno: DON
IP: uživatel4183
 Takže by mohlo stačit když zařežu to koleno podle návodu a nechám tam normální velkou rozetu na 210 a pojede to zhruba o 10 km víc?
Datum: 29. prosince 2009 17:21
Datum: 29. prosince 2009 14:35
Jméno: DON
IP: uživatel4183
 O tom 14z. sekundáru jsem taky přemýšlel ale moc se mi do toho nechce. A koleno zkrácené nemám.
Datum: 28. prosince 2009 20:31
 jo taky sem slyžel že se ničí spojky, protože se to o dost víc namáhá hlavně do kopce, jestli nebydlíš v horách  ale někde na rovině tak bych to tam dal, nebo si můžeš koupit dopředu jako já 14z pastorek a pojede to tak 4-5 Km/h víc a máš zkrácený koleno vejfuku?
Datum: 28. prosince 2009 20:23
Jméno: matoosh
IP: uživatel4923
 zdar..preco vsetci na fichtloch cross maju spravene opacne radenie??? ma to neaky vyznam??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:42
 je to abys pri podrazebí nehledal radičku
Datum: 28. prosince 2009 22:42
 Ja to mám udelane taky, ja v tom vidim vyhodu v hlubokem blate, lepe se podradi, beze straty stability. A rychlej si pak zvykneš na radení u velkých motocyklu když si koupíš neco silnejšího.
Datum: 28. prosince 2009 21:53
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 radeiaca paka v smere hore ! 1dole 23hore ma vlastnost taku ze pri stati na stupacka sa lepsie radi nahor ako kebi mam zdvihat nohu a pradit23!!!!!! preto!
Datum: 28. prosince 2009 17:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 na soustruhu sem si utočil takovej osazenej šroub se závitem M8 na druhej konec šroubu sem zapíchnul drážku na segrovku a řadička je jednoduchá-kus pásoviny pár děr vrtačko a nějaký prsknutí céočkem
Datum: 28. prosince 2009 16:59
Jméno: matoosh
IP: uživatel4923
 a jak si to spravil? ja som sa o to pokusal...a za dva dni sa mi to zlomilo...neni na to neaky navod??
Datum: 28. prosince 2009 16:53
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 no aby to bylo jako na mašině ne ty maji taky jenda dolů a zbytek nahoru já to mám taky
Datum: 28. prosince 2009 16:47
 zdravim.kdyz bych si nechal udelat primarni kolecko 9 zubu,tak sem tu cet ze mam zkratit retez o 2 clanky.ale jak mam ten retez zkratit abych nemusel kupovat originalni na 9z primar?a jak to pojede s primarnim koleckem 9z,original rozetou a 12 z sekundarkem?a kdyz bych tam dal 14 z sekundarko? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:25
 denzileck-  tak to se na to docela tesim  a jak to zvlada kopce?ja teda mam na číze 175 na 16'' kole rozetu pres cely kolo-78 zubu a jednicka tam je taky zbytecna..kdyz sem jel poprvy tak sem myslel ze s tim neco je protoze to jelo fakt jako kdyz du  ale dvojka uz tahala jak svine
Datum: 28. prosince 2009 13:25
 Z kopce a pistem kterej mam na profilu 54  Ale treba ta jednicka je jak pomala chuze takze kdyz mas v poradku spojku audelas par kroku pri rozjizdeni tak muzez v pohode se rozjet i na dvojku...ale skodi to spojce...a zacatek jednicky je celej na zadnim kole
Datum: 28. prosince 2009 12:53
 No maximálka se bude pohybovat něco pod 50km/h
Datum: 28. prosince 2009 12:14
 dá se to vypočítat...možná su udělám chvilku a spočtu ti to
Datum: 28. prosince 2009 12:08
 zdarec..ktere tlumice jsou lepsi?ze simsona a nebo z čezety?bude to na čízu do terénu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 10:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ze sachse
Datum: 28. prosince 2009 10:49
 osobně bych doporučoval z MZ
Datum: 28. prosince 2009 8:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Samozdřejmě že z čezety,, ze simsona jsou moc měkký
Datum: 28. prosince 2009 4:09
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Zdar draci má tady někdo zkušenosti s pulením motoru flexou?? díky za odpověd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:12
 zkoušel sem to kladivem
Datum: 18. ledna 2010 21:12
 Mam...Jednou jsem půlil flexou motor z fechtla a jak mi ten kotouč vyletel tak mi to uřízlo nohavice od monterek aj trenky.Radsi to pul stahovákem
Datum: 18. ledna 2010 20:56
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Ale musíš si dávat bacha,až to budeš skládat dokupy,aby ti nespadla komprese pod píst,to je pak motor v hajzlu.
Datum: 28. prosince 2009 22:38
 rozmlať to palicí na na kusy a pak to můžeš skládat jak puzzle. Můžeš si navolit i obtížnost, čím víc kusů,tím složitější.
Datum: 28. prosince 2009 14:23
 U nich se asi motor rozpůlý flexou a pak se to svaří
Datum: 28. prosince 2009 12:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max jsem se do motoru pouštěl vrtačkou když jsem potřeboval odvrtat šrouby které byli strašně ožvejkané..a dopadlo to dobře
Datum: 28. prosince 2009 11:44
 nejaky tukan přilepil vanu na felicii okením lepidlem.3 hodiny jsem ji doloval dolů
Datum: 28. prosince 2009 10:45
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 Jednou sme byli nuceni s Pouchazem rozriznout motor flexou,protoze nejaký hovado ten motor zespoda svařilo   samozrejmne po takovém rozpůlení jsou jiz bloky nepouzitelné......
Datum: 28. prosince 2009 10:13
Jméno: ja
IP: uživatel8329
 Novaline hmmm tat diskuzia sa extremne rozsirila !  ) je tu viac dotazou ako u dizkusie o stejskeho cestovnej uprave a to je uz co povedat ! ale flexou bi to naozaj neislo!
Datum: 28. prosince 2009 9:48
 Ja bych doporučil motorovou pilu ale hodně silnou jinak ti nerozpůlí klikovku a až to budeš dávat dohromady tak to slep sekundákem
Datum: 28. prosince 2009 9:23
 lpouži silu luku skywolkere
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Neljepší KOFOLY jsou v POLOMI..
Datum: 27. prosince 2009 22:58
 ještě by ti poradili kofoly ve sběrných surovinách.ti to umí čímkoli
Datum: 27. prosince 2009 22:56
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Ano jeden HARD samuraj nabízíí v Olšovcu čtyřkolku...a pozooor k tomu skuuutr ZDARMA
Datum: 27. prosince 2009 22:55
 a co nejaky lazer a jestli nemas tak to posli hvezdnou branou nazgardum ti už si budou vedet rady
Datum: 27. prosince 2009 22:54
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
Datum: 27. prosince 2009 22:53
 Souhlasím s Postulem  Určitě se u vás ve městě najde nějaký HARD samuraj
Datum: 27. prosince 2009 22:52
 hm takže ja sem hard tuner diky no a jeste mam dalsi možnost co třeba to nejak vzit hydraulickym lisem to od sebe odskoči samo a zaroven přelisuješ kliku
Datum: 27. prosince 2009 22:51
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 A kromě toho mám takové HARD nařadí že když použiji SUPER šroubovák tak se ohne
Datum: 27. prosince 2009 22:51
 zkus u vietnamců jestli nějaký není samuraj že by ti to mečem rozetnul
Datum: 27. prosince 2009 22:50
 LOL to je tuším zase diskuze
Datum: 27. prosince 2009 22:47
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Ze šroubama na mě nechod nejsem zas takový DOBRODRUH takové věci dělají jenom HARD TUNEŘI což já nejsem
Datum: 27. prosince 2009 22:47
 pak jedině rozpálit autogenem jinak už nevim
Datum: 27. prosince 2009 22:45
 no jeste me napadla jedna velice neobvikla věc to jest vzit si šroubovak a rozdelat to ale je to dosti pracne a neni to moc zaživne
Datum: 27. prosince 2009 22:45
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Na CNC mě rdsši ani nepusti...pry že sem debil a zmrvil bych jim to tam
Datum: 27. prosince 2009 22:44
 jo a nechceš to vzit na cnc frezku ale tan motor budes muset vzit napul komplet aj s klikou jinak to od sebe nepude
Datum: 27. prosince 2009 22:43
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 no ten motor bych vzal do práce tam mají dost HARD flexu.....
Datum: 27. prosince 2009 22:40
 s flexou este som nevidel pulenie motora ale uz sekerou som videl na internete ale nedopadlo to dobre... debil
Datum: 27. prosince 2009 22:38
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 To bych ten motor UPLNĚ ZNIČIL těma klínama.Jak říká jeden takzvaný rádoby MECHANIK
Datum: 27. prosince 2009 22:38
 a jakou mas flexu ma hodne watu
Datum: 27. prosince 2009 22:37
 nejsou lepší šťípací klíny?
Datum: 27. prosince 2009 22:36
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 To by byla škoda klikovky......i když by se tou cirkularkou dala možná trochu stočit aby to jelo trochu HARD ale nemám tu vložku
Datum: 27. prosince 2009 22:35
 no ja bych to vzal cirkularkou napulky aj ss klikovkou a mas klid
Datum: 27. prosince 2009 22:32
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 No já nevím strýc má svářečku tak by mi to svařil ale bojím se aby to svaření nedopadlo jak u kol OLPRAN
Datum: 27. prosince 2009 22:31
 By me zajimalo jak se to potom dává zpět k sobě
Datum: 27. prosince 2009 22:29
 trošku drasticka metoda ne?
Datum: 27. prosince 2009 22:28
 zdar draci uz dávno jsem koupil upraveneho fichtla je na nem vyfuk s expansní komorou ten vyfuk je delany samo doma ale má to výkon pri nizsich otackach chtel bych dat ten vykon do vyssích otacek ale jen trosicku, chci se zeptat jestli by pomohlo ten vyfuk priskrtit a nebo ho mám jeste povolit.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 povolit, tim padem se stihne valec rychlejc vyplachovat.
Datum: 27. prosince 2009 21:36
Jméno: gori
IP: uživatel8328
 cus tuneri mate niekdo skusenosti s 11z. koleckom primara?? dik za odp!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:40
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 a dalo bi satam dat 10??
Datum: 28. prosince 2009 14:40
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 dikes za odp. mnenetobi prolem dat spravit 11kolecko ale vacsi problem je s tou retazou . no na 9primare sa kracuje o 2 a u 11 sa skracuje o POL clanku ?? to mi nejak nejde do hlavi skustemi to niekdo pls opisat !DIK!
Datum: 28. prosince 2009 9:37
 kdyz bych si nechal vyrobit primarni kolecko mensi (deda by mi ho vyrobil v praci) tak jak potom zkratim ten retez?zadnou spojku sem na nem nenasel.tak jedine ubrat treba clanek,dva(podle zubu) a zase snejtovat?
Datum: 28. prosince 2009 0:32
 a jak je to s tou rychlosti z 11? kolik tak muze jet vic nebo min? jinak pro josefa udelas mi tu spojku ? kdyztal pisni na mail
Datum: 27. prosince 2009 21:33
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Čus, jo to 11zub nemá chybu.Jestli chceš tak ti můžu vyrobit půlspojku na ten řetěz.Protože když to skrátíš o dva člaňky tak je to moc a jeden málo.
Půlspojka tam musí bejt.Dej vědět.
Datum: 27. prosince 2009 21:04
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 je to mazec mám ještě upravenej píst a za 3 za mnou lítá tráva. jede to pěkně no.a s tím řekazem tak ten si mužeš koupit tady na krámku i s tím primárem a jenom namontiješ
Datum: 27. prosince 2009 19:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ahaaa sorac moc tak s tim ti neporadim
Datum: 27. prosince 2009 19:36
Jméno: gori
IP: uživatel8328
 ano pitam s ana primarne ozubene kolecko 9 sa mi zda bit moc male a 11 akurad do terenu ale problem je s retazou neviemo kolko clankou mam skratit reta helpnite!dik!!!
Datum: 27. prosince 2009 18:35
 denzileck: jenže on se ptá na primár....
Datum: 27. prosince 2009 18:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Silny-po celou 1. rychlost muzes jet po zadnim,pomaly no to vis snad
Datum: 27. prosince 2009 17:53
|



|